2012-12-27

Haft en mysig jul, även detta år! På nåt vis längtar man redan till nästa..
 
Kort uppdatering
 
Julafton.
Zakarias blev glad över alla sina presenter, men han öppnade bara ett. Sen hade han inte tid mer ;) Tillslut blev de så mkt saker att han knappt visste vad han skulle leka med.. om han fick bestämma skulle han leka med allt! Så han gjorde tappra försök till de genom att lasta på alla saker på den stora lastbilen han fick av sina farbröder :)
Han hade även väldigt roligt med sin kusin som är 5 år. Dom  lekte och stoja på mest hela tiden.. så när de väl blev läggdags så stupa Zakarias i säng och sov som en stock och gav oss sovmorgon ;)
 
Juldagen.
På juldagen for jag och Kalle in till stan och  Zakarias stannade kvar och mös med farmor och farfar. Gick ut en sväng och träffade massa folk. Kul att gå ut och känna att man inte är helt bortglömd ;) Så sällan jag går ut att ja minns inte sist! :P Men de gör inget, för inte missar man speciellt mkt ;) 
 
Annandagen
Då for vi tillbaka till H-dal när vi vaknat. Och åt middag med Kalles och mina föräldrar som kom dit! En mycket trevlig kväll.. dom har redan bestämt en till dejt ;)
 
Imorgon
Far vi södeut, till Karlstad och firar nyår med min farmor! Blir ett jävla flängande hit och dit på oss! Men snart är jul och nyår över! Så då är de åter till den vanliga vardagen! Får passa på medan man är ledig ;)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat ?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0