Bloggtorka

Bloggtorka eller vadå?
 
Jobbar och tar hand om Zakarias, är väl i stort sätt så de ser ut just nu :)
Men idag är jag hemma och vilar upp mig. Kroppen har verkligen tagit stryk och stå 10-17 börjar kännas.
Bm ber mig vila så mycket som möjligt.. och det är inte så lätt när man jobbar och sen har ett barn att ta hand om. Så då har jag ingen bättre lösning på de än att stanna hemma och vila.
Kan inte direkt börja bädda och lägga mig på jobbet ;)
 
Just nu vill jag bara flytta! Det känns som att det kommer bli sååå trångt med 4 här! :P
Men de blir en stor rensning av saker och bättre planering av förvaring, så ska vi nog stå ut ett tag till.
Tänker inte flytta förrän det rätta huset dyker upp :)  Har börjat i Zakarias rum, han ska ju bli stora pojken och få en ny säng! Just nu är den under renovering ;) Sen har vi införskaffat oss korgar till hans byrå så alla hans leksaker får plats! Förstår inte vart alla leksaker kommer ifrån.. :P
 
Nää, nu blir de sova och serietittning!
Passa på att ta de lugnt medan jag är ensam här hemma och har möjligheten till de ;)
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat ?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0