sjukstuga.

Denna eländiga sjukstuga, när ska de ta slut?
Hinner inte bli mer än frisk innan de är dags igen. Stackars lilla barn!!
Men någon sa att de är så här första tiden på dagis.. 
 
Sängrenoveringen är äntligen klar! Som jag kämpat med detta åbäke. Köpte en begagnad växasäng som vi rustat upp med lite färg och så :) åh va jag hoppas att Zakarias kommer att gilla den! Annars får jag väl sova i den själv..
 
Börjar bli dags att göra plats för en liten till här hemma. Jisses vad jag längtar, tycker bebis kan komma nu så vi får mysa. Och att vi 3 blir 4. ♥
 
Planer på att hyra hus utanför stan har vi också, hyra för att sedan köpa om vi trivs. Dumt att köpa om vi inte skulle trivas så långt från stan. Men de återstår att se vad vi hittar..
 
Nu ska jag mysa med min kelgris som klättrade upp i soffan!! ♥
Kalle jobbar natt så vi får ha eget måndagsmys.
 
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat ?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0