barnvagnar och dagis

Glömt bort att blogga..igen! Men vem bryr sig:)
 
Barnvagnen Emmaljunga har vi valt bort, vilken värdelös vagn! Ser bra ut när man inte har barn med sig. Men när man har barn med sig så undrar man ju hur i hela friden han ska rymmas där ? Och han är inte speciellt stor! Så nej, den är inget för oss! Utan overall skulle de ju gå, men de kommer ju en vinter till efter denna!
 
Har spanat vidare och fann en ny, tyvärr dubbelt så dyr!! Men har testat med Zakarias i den med overall. Får plats utan problem. Och vagnen är tusen gånger smidigare! Man kan även ha den som singelvagn om man  vill de. Kalle gillar den faktiskt, kul att han bryr sig ;) Nu är de bara färgvalet som de sitter i.. svart eller blå lutar det åt!

Zakarias har börjat på dagis! Min lilla pojke börjar bli stor!! Första veckan gick galant, denna vecka är han hemma för han är sjuk. Iaf idag, får se hur han mår imorgon. Men tydligen är alla barn snoriga och hostiga sa fröken. Så jag fick avgöra själv hur jag ville göra. Men jag tycker är barnen sjuk och inte lika pigga så ska dom väl ändå få vara hemma ? Zakarias har gått och lagt sig och vilat igen. Jobbigt för en liten att vara sjuk. Man vet ju själv hur de är. 
 
 
Mina pojkar är mitt allt. ♥
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat ?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0