sjukstugan..

..fortsätter!
Zakarias har även fått hosta nu :( såå jag ringde dagis för att säga att han blir hemma. Han hann gå två dagar förra veckan. Jag säger att han får vara hemma så han inte smittar andra.. till svar får ja " ja men de finns fler som smittar här, hehe.." Men jahaa.. här kämpar man som fasiken för att få sitt barn frisk och inte lämna förrän han mår helt hundra.. så gör inte alla samma sak ?! Vi är inne på tredje veckan, jag har inte kunnat jobba utan har tagit hand om Z.. SUCK varför kan inte folk bara stanna hemma en dag extra om de behövs! Jobbigt för dom små att vara sjuk konstant.. :(
 
Igår sålde jag Zakarias vagn! ååh va löjligt att det känns i hjärtat :'/ men de kommer ju inte rymmas två i den och de känns trist om den bara ska bli stående och vänta på att bli använd! Så nu får någon annan glädjas av den!  Här ska de iaf beställas ny vagn.. å det ska bli spännande! Hoppas på att den är som jag trott. Har bara kunnat pilla på den men inte provkört den riktigt pga att dom låst fast vagnarna ?! man tycker ju ändå att man ska få provköra när man lägger ut en förmögenhet på en barnvagn :P ska gå dit och testa igen och fråga.. ?!
 
Idag blir de lugn "bli-frisk-dag" och mys med momma. 
Även tänkt att jag ska försöka mig på "projekt-sängbord" till Z rum :)
 
sover gott i nya sängen ♥
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat ?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0