måndag

jisses vad jag är trött.. 
 
Började jobba idag, och klev på mitt vanliga schema! Men har jobbat extra i helgen. 
Så efter 17 for jag raka vägen för att hämta Zakarias på dagis, jag hade ju i stort sätt räknat ner timmar hela dagen ;) Möttes av en glad kille, men som inte hade några planer på att följa med hem! Ändå var han enda barnet kvar. Han tyckte vi skulle stanna kvar och leka mera! Så kul att se att han trivs på dagis, det känns så mkt lättare att lämna ifrån sig honom på dagarna. När vi väl gick därifrån så gäspade han nog oavbrutet! Så tror nog att va på dagis en hel dag tröttar ut en liten kropp ;) Men en ny dag imorgon!
 
Efter dagis for vi och köpte en ny åkpåse! Självklart en pingvin!!
Tog svart, har ju tamejfan svårt att bestämma mig för allt. Fick ringa mamma *pinsamt* Så hon frågade vilken färg vi skulle köpa på vagn, så då sa jag svart. Då tyckte hon svart påse. Vilken tur jag har mamma.. annars hade vi aldrig kommit därifrån ;)
Voksi Urban åkpåsen kan man ha enda från 0 till 4-6 år! Så den kommer få hänga med ett tag!
Eftersom klockan blev ganska mycket så fikade vi lite, sen var de i stort sätt redan läggdags för Zakarias.. Känns så himla tråkigt att få så lite tid med honom nu när jag börjar jobba! Men de är väl så de är.. 
När han lagt sig fick jag nå ryck och testade baka bröd.. kors i allsin dar! Första gången jag gjort nåt sånt.. och de gick ju faktiskt att äta..!! "svärmors golimpa"
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat ?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0