julrusch.

Varit på stan i julruschen idag med familjen.
Åkte inte dit för nån julklappshandling då vi har varit ute i god tid och har allt klart! Ovanligt, men sant!
Meen, kom hem med en julklapp till..till Zakarias! Det går ju inte att undvika om man hittar massa fint!
Sen blev de lite saker till oss själva, bara för att vi kände för de! Jag köpte mina första mammabyxor!!
Tog steget till att prova, tyckte att en snodd har funkat hur bra som helst, klarade ju hela graviditeten med Zakarias och snoddar i byxorna! Men dessa mammabyxor är verkligen guld värda! Så nu har jag och magen något att växa i! Självklart följer snodden med i de andra byxorna ;)
När man ändå går i butiker så ser man ju så mycket fint till bebis.. Tror bannemej att det ska handlas lite efter jul/nyår.. innan de man tycker är gobitar nu försvinner och ersätts med nya :)
 
Imorgon far vi vidare för julfirandet! Det ska bli så mysigt med jul hos Kalles föräldrar..speciellt där julen verkligen är! Tyckte de va väldigt trevligt förra året på Zakarias första jul! Så hoppas på att de blir minst lika trevligt i år!
 
Just ja.. vi har ju krockat våran bil! God Jul på oss! hahaha! Tur de är självrisk! Annars hade de kostat oss massvis med slantar! tror dom sa att det kommer kosta upp mot 60 tusen å laga helvetet! Men vi väntar på besked om dom ska lösa in den eller laga den. Jag vill att dom ska laga den, för jag tycker verkligen att det är en toppen bil!!!
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat ?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0